مرحله 5 بیماری کلیه با GFR 15 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 بیماری کلیه با GFR 15 آیا من می توانم اجتناب از دیالیز

سلام دوستان! من یک بیمار مرحله پنج کلیه و GFR فقط 15٪ باقی مانده، من به شدت می خواهید برای جلوگیری از دیالیز. آیا می توانید به من کمک کند؟
سلام، خوشحالیم که شما کمک کند. در مرحله اول، شما در حال حاضر در مرحله نهایی، که به معنی عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. با گذشت زمان، اگر شما می توانید از سموم مشخص نیست به طور موثر، آن تشدید عملکرد کلیه شما بیشتر است. چه چیزی بیشتر، آن بافت یا اندام های دیگر در بدن شما تاثیر می گذارد.
در مرحله دوم، با توجه به خود را GFR 15٪، که به معنی برخی از عملکرد کلیه باقی مانده در کلیه شما وجود دارد، و سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده نمی شد، بنابراین، شانس بزرگ برای شما به improved.There وجود دارد سه نوع سلول های ذاتی در بدن شما: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و cells.We سالم می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم برای جلوگیری از آسیب بیشتر. اما، اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، سپس میزان بهبودی خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
ثالثا، آیا می دانید گیاهی درمان و طب چینی؟ ما به طور عمده طب سنتی چینی گیاه مصرف و immunothereapy و غیره، آن درمان است برای کمک به شما رگ های خونی گشاد می شوند خود را و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که نهشته در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیوی را. علاوه بر این، پزشکی گیاهان دارویی سنتی چینی می تواند به شما کمک کند جلوگیری از بیشتر مخرب عملکرد کلیه خود را، و برای کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا جلوگیری از اسکلروز بیشتر عروق تمام بدن، و اجتناب از تصادف قلبی است.
بنابراین این کار را نمی شود نگران، وضعیت شما هنوز در مرحله بحرانی، با درمان به موقع به روشن سموم، ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی، ترویج سیستم ایمنی بدن، خواهد شد و سپس عملکرد کلیه شما را بهبود بخشد به دور دیالیز در آینده است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: